Felsökning och felanmälan när du upplever problem

Upplever du ett avbrott eller en störning gällande el, gas, fjärrvärme eller fiber i Varberg? Det här behöver du göra!


1. Se om du kan hitta ditt upplevda avbrott eller störning i vår Driftinformation.

2. Om du behöver felanmäla kan du under kontorstid göra detta till telefon 0340-62 88 00.

Övriga tider hör du av dig enligt följande:
- El, gas och fjärrvärme:  010-219 30 00 (du hamnar hos Räddningstjänsten). 

Problem med ditt bredband eller tjänsterna i net@seaside?

Om du får problem med någon av dina tjänster i net@seaside, gå först igenom en lista i Kunskapsbanken där vi steg för steg beskriver hur du kan felsöka.

Felsökning net@seaside i Kunskapsbanken

Problem med Flextjänster eller din laddbox?

Om du får problem med någon av dina Flextjänster eller din laddbox, gå först igenom en lista i Kunskapsbanken där vi steg för steg beskriver hur du kan felsöka.

Felsökning Flextjänster i Kunskapsbanken

Problem med solceller du köpt genom oss?

Installationer av solceller brukar i allmänhet gå väldigt bra, men om det skulle uppstå något du vill felanmäla, kan du göra det via denna länken.

Felanmälan solceller

Felanmälan gatubelysning

Om du vill göra en felanmälan för belysning, exempelvis släckta lampor eller skadegörelse på stolpar, kan du felanmäla detta via Varbergs kommuns hemsida eller deras växel 0340-88 000.
Felanmälan hos Varberg Kommun (öppnas i nytt fönster)