Felanmälan

Felsökning och felanmälan när du upplever problem

Upplever du ett avbrott eller en störning gällande el, gas, fjärrvärme eller fiber i Varberg? Det här behöver du göra!


1. Se om du kan hitta ditt upplevda avbrott eller störning i vår Driftinformation.

2. Om du behöver felanmäla kan du under kontorstid göra detta till telefon 0340-62 88 00.

Övriga tider hör du av dig enligt följande:
- El, gas och fjärrvärme:  010-219 30 00 (du hamnar hos Räddningstjänsten). 

Problem med ditt bredband eller tjänsterna i net@seaside?

Om du får problem med någon av dina tjänster i net@seaside, gå först igenom en lista i Kunskapsbanken där vi steg för steg beskriver hur du kan felsöka.

Felsökning i Kunskapsbanken


Felanmälan gatubelysning

Om du vill göra en felanmälan för belysning, exempelvis släckta lampor eller skadegörelse på stolpar, kan du felanmäla detta via Varbergs kommuns hemsida eller deras växel 0340-88 000.
Felanmälan hos Varberg Kommun (öppnas i nytt fönster)