Felsökning och felanmälan när du upplever problem
Upplever du ett avbrott eller en störning gällande el, gas, fjärrvärme eller fiber i Varberg? Det här behöver du göra!
1. Se om du kan hitta ditt upplevda avbrott eller störning i vår Driftinformation.
2. Om du behöver felanmäla kan du under kontorstid göra detta till telefon 0340-62 88 00.
Övriga tider hör du av dig enligt följande:
- El, gas och fjärrvärme: 010-219 30 00 (du hamnar hos Räddningstjänsten).
Problem med ditt bredband eller tjänsterna i net@seaside?
Om du får problem med någon av dina tjänster i net@seaside, gå först igenom en lista i Kunskapsbanken där vi steg för steg beskriver hur du kan felsöka.
Felanmälan gatubelysning
Om du vill göra en felanmälan för belysning, exempelvis släckta lampor eller skadegörelse på stolpar, kan du felanmäla detta via Varbergs kommuns hemsida eller deras växel 0340-88 000.
Felanmälan hos Varberg Kommun (öppnas i nytt fönster)