Felanmälan

Felsökning och felanmälan när du upplever problem

Upplever du ett avbrott eller en störning gällande el, gas, fjärrvärme eller fiber i Varberg? Det här behöver du göra!


1. Se om du kan hitta ditt upplevda avbrott eller störning i vår Driftinformation.

2. Om du behöver felanmäla kan du under kontorstid göra detta till telefon 0340-62 88 00.

Övriga tider hör du av dig enligt följande:
- El, gas och fjärrrvärme:  010-219 30 00 (du hamnar hos Räddningstjänsten). 
- Fiber: se nedan

Problem med fiber?

Om du har problem med någon av dina tjänster som du får via vårt öppna stadsnät @net@seaside ska du alltid kontakta din tjänsteleverantör i första hand - se kontaktuppgifter i Tjänsteguiden. http://varberg.stadsnatsportalen.se/serviceguide/
- Tjänsteguiden
- Support vid störning fiber

Felanmälan för fiberanslutning till stadsnätetnet@seaside sker till 0340-62 88 26. Efter kontorstid och på helgdagar felanmäler du genom att lämna ett meddelande på vår telefonsvarare.

Felanmälan gatubelysning

Om du vill göra en felanmälan för belysning, exempelvis släckta lampor eller skadegörelse på stolpar, kan du felanmäla detta via Varbergs kommuns hemsida eller deras växel 0340-88 000.
Felanmälan hos Varberg Kommun (öppnas i nytt fönster)