Felsökning och felanmälan när du upplever problem
Upplever du ett avbrott eller en störning gällande el, gas, fjärrvärme eller fiber i Varberg? Det här behöver du göra!
Se om du kan hitta ditt upplevda avbrott eller störning i vår Driftinformation.
Om du behöver felanmäla kan du under kontorstid göra detta till telefon: 0340-62 88 00.
Övriga tider hör du av dig till (El, gas och fjärrvärme): 010-470 5484 (Securitas).
Problem med ditt bredband eller tjänsterna i net@seaside
Behöver du hjälp med ditt bredband? Här listar vi vart du vänder dig till gällande support för net@seaside:
Har du frågor om din TV-, telefoni- eller internettjänst i net@seaside kontaktar du din tjänsteleverantör direkt. Även misstänkta fel i din bostadsswitch anmäls först till tjänsteleverantören.
Har du frågor om din TV i net@seaside och endast har Baspaketet (SVT1, SVT2, SVT24, Kunskapskanalen, Barnkanalen och TV4) kontaktar du Kalejdo, telefon: 0771-19 17 00.
Vår Kundservice hjälper dig i frågor kring nya anslutningar till net@seaside.
Problem med din laddbox?
Om du får problem med någon av din laddbox, gå först igenom en lista i Kunskapsbanken där vi steg för steg beskriver hur du kan felsöka (scrolla ner till kategorin laddbox).
Problem med solceller du köpt genom oss
Installationer av solceller brukar i allmänhet gå väldigt bra, men om det skulle uppstå något du vill felanmäla, kan du göra det via denna länken.
Felanmälan kommunal gatubelysning
Om du upptäcker att belysningen är släckt av någon anledning, kan du felanmäla detta till epost [email protected] . Skriv då gärna stolpens id-nummer eller adress så blir det lättare för oss att hantera ärendet snabbt.
Det går också bra att ringa och felanmäla, detta görs under kontorstid via växeln 0340-628800. För akuta fel under övriga tider hänvisar vi till vårt journummer 010-470 5484 (Securitas).