IT-support

Vår support svarar på dina frågor om alla våra IT-tjänster.

Vi hjälper dig med frågor om din bredbandstjänst och din anslutning till net@seaside.

Har du däremot frågor om din TV-, telefoni- eller internettjänst i net@seaside kontaktar du din tjänsteleverantör direkt. Har du frågor om din TV i net@seaside och endast har Baspaketet (SVT1, SVT2, SVT24, Kunskapskanalen, Barnkanalen och TV4) kontaktar du Kalejdo, telefon: 0771-19 17 00.

Innan du ringer och felanmäler är det en god idé att först gå igenom Steg för Steg-listan i vårt kundforum. Där kan du även göra en felsökning.

Välkommen!

   

Telefon

0340-62 88 26

E-mail

support@varbergenergi.se

Felanmälan ADSL och anslutning  till net@seaside

0340-62 88 26

 

 

Öppettider:

Måndag



08.00-15.00

Tisdag-Torsdag

09.00-16.00

Fredag

08.00-15.00

Lunchstängt

12.00-13.00

   

Besöksadress:

Västkustvägen 50, 432 13 Varberg

   

Felanmälan efter kontorstid och på helgdagar gör du genom att lämna ett meddelande på vår telefonsvarare.