Support
Vår support svarar på dina frågor om alla våra IT-tjänster.
Vi hjälper dig med frågor om din anslutning till net@seaside.
Har du däremot frågor om din TV-, telefoni- eller internettjänst i net@seaside kontaktar du din tjänsteleverantör direkt. Har du frågor om din TV i net@seaside och endast har Baspaketet (SVT1, SVT2, SVT24, Kunskapskanalen, Barnkanalen och TV4) kontaktar du Kalejdo, telefon: 0771-19 17 00.
Innan du ringer och felanmäler är det en god idé att först gå igenom Steg för Steg-listan i vårt kundforum. Där kan du även göra en felsökning.
Välkommen!
Telefon |
0340-62 88 26 |
|
|
Felanmälan ADSL och anslutning till net@seaside |
0340-62 88 26 |
|
|
Öppettider: |
|
Tisdag-Torsdag |
09.00-16.00 |
Fredag |
08.00-15.00 |
Lunchstängt |
12.00-13.00 |
Besöksadress: |
Västkustvägen 50, 432 13 Varberg |
Felanmälan
För ADSL och anslutning till stadsnätet net@seaside, 0340-628826.
Felanmälan efter kontorstid och på helgdagar gör du genom att lämna ett meddelande på vår telefonsvarare.
För tjänster i stadsnätet net@seaside kontakta din tjänsteleverantör - se Tjänsteguiden.