Support

Support

Vår support svarar på dina frågor om alla våra IT-tjänster.

Vi hjälper dig med frågor om din anslutning till net@seaside.

Har du däremot frågor om din TV-, telefoni- eller internettjänst i net@seaside kontaktar du din tjänsteleverantör direkt. Har du frågor om din TV i net@seaside och endast har Baspaketet (SVT1, SVT2, SVT24, Kunskapskanalen, Barnkanalen och TV4) kontaktar du Kalejdo, telefon: 0771-19 17 00.

Länk till Kalejdos hemsida (öppnas i nytt fönster)

Problem med tjänsterna i net@seaside?

Om du får problem med någon av dina tjänster i net@seaside är det, innan du ringer och felanmäler, en god idé att först gå igenom en lista i vårt kundforum där vi steg för steg beskriver hur du kan felsöka.

Länk till Steg för Steg-listan i vårt kundforum Kundo (öppnas i nytt fönster) 

Felanmälan

För ADSL och anslutning till stadsnätet net@seaside, ring 0340-62 88 26. Felanmälan efter kontorstid och på helgdagar gör du genom att lämna ett meddelande på vår telefonsvarare.

För tjänster i stadsnätet net@seaside kontakta din tjänsteleverantör - se kontaktuppgifter i Tjänsteguiden.

Länk till Tjänsteguiden (öppnas i nytt fönster)

 

   

Telefon

0340-62 88 26

E-mail

support@varbergenergi.se

Felanmälan ADSL och anslutning  till net@seaside

0340-62 88 26

 

 

Öppettider:

Måndag



08.00-15.00

Tisdag-Torsdag

09.00-16.00

Fredag

08.00-15.00

Lunchstängt

12.00-13.00

   

Besöksadress:

Västkustvägen 50, 432 13 Varberg