Här hittar du information om eventuella störningar i våra nät.

Vid driftstörningar jobbar vi så fort vi kan för att underlätta för dig som drabbas av störningar i våra olika nät.

Information kommer upp här så fort vi lokaliserat felet och vet hur många som drabbats - det kan ta upp till 15-30 minuter efter avbrottet skett. 

Tack för ditt tålamod!

Felanmälan

El, gas, gatubelysning, fjärrvärme:

Kontorstid: 0340-62 88 00
Övrig tid:    010-219 30 00 (Räddningstjänsten)

Stadsnät, bredband:
För dina tjänster i stadsnätet net@seaside kontakta din tjänsteleverantör. I vår Kunskapsbank beskriver vi steg för steg hur du själv kan felsöka.


 

2024-04-17

Det net@seaside/stadsnätavbrott som inträffade i Ljungby 16 april 2024 07:30 är nu åtgärdat. Ungefär 30 kunder berördes av avbrottet.